неділю, 3 травня 2015 р.

Освячення БРДМ в Квасилові (неділя, 3 травня 2015 року)

Раніше у своєму блозі неодноразово подавав інформацію щодо ремонту БРДМ і ось прийшов час, коли роботи по відновленню завершені. Вирішили організувати показ даної техніки для мешканців нашого селища, адже саме завдяки матеріальній підтримці небайдужих людей було досягнуто результату. Попередньо анонсували  дане дійство, запросили священика Ігора Кучерука УПЦ КП, який і провів освячення броньованого автомобіля. Також були запрошені селищний голова Дмитро Федорович, голова Рівненської РДА Віталій Стельмах. Перед громадою виступив Микола Собчук (один із активістів), розповів про суть та роль такого заходу, згадав активістів та підприємців, які зробили значний вклад. Особисто я, хочу відзначити вклад місцевого інженера-механіка Мащенка Віктора, який з розумінням поставився до прохання допомогти, приділив дуже багато власного часу для цієї справи, виконав найбільш кваліфіковану роботу. Розуміючи всю важливість та необхідність проведення якісного ремонту, дуже ретельно виконував роботи, неодноразово вибраковував деталі, які, на перший погляд, могли ще послужити, а з іншого боку могли і підвести у відповідальний момент. (Якщо не помиляюся, то у Віктора саме 3 травня - день народження, з чим його і вітаю, бажаю щастя, міцного здоров'я та довгих літ життя і щоб добрі справи, які він робить поверталися до нього в десятикратному обсязі).
Дякуємо студентам професійного ліцею та майстру Павлу.
Також особисто хочу подякувати ще двом активістам Радкевичу Олександру та Садовському Павлу, які теж долучилися до цієї справи та всіляко допомагали впродовж усього часу.
За цей час познайомилися з багатьма новими людьми, для нас відкрилися інші сторони знайомих людей, про які ми не знали або раніше не звертали уваги. Вчинки такого характеру дуже "заразні" в хорошому розумінні цього слова. Люди об'єднуються навколо таких справ, а справи об'єднують людей. Я впевнений, що це не остання спільна справа. Сподіваюся, що в майбутньому ініціативних людей стане ще більше, відовідно і зробити зможемо більше.

БРДМ

Активісти, з яких все почалося

Квасилівчани та гості селища під час освячення БРДМ





1 коментар:

  1. ВСІ ПРОЧИТАЛИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ В ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звали Керстін Лес, я шукав позику, щоб погасити свої борги. дайте мені позику в 450 000,00 Р. Сьогодні я виступаю як найщасливіша людина у світі, і я сказав собі, що будь-який кредитор, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я скажу це ім'я всім людям у світі, і я дуже радий сказати що моя сім'я повернулася назавжди, тому що мені потрібна була позика, щоб розпочати своє життя, тому що я одинока мати з трьома дітьми, і весь світ, здавалося, звисав до мене, хоча я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боявся позикодавця, містере Бенджамін, він був БОГОМ, якого Спаситель послав рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його його Її сім'ї - у цілій партії, від якої він не відмовився, і я б порадив кожному, хто дійсно потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брайлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміння і добросердечне позикодавець. коли-небудь зустрічав з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи його доброту до мене, але я відчуваю, що мені потрібно поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною компанією-позикодавцем електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp 1-989 - 394-3740. .

    ВідповістиВидалити